در دنیای کنونی با رشد مصرف گرایی، صنعت بسته بندی یکی از مهمترین صنایعی است که با قدرت به کار خود ادامه می دهد و هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیری در این صنعت هستیم. طبق آمارهای ارائه شده پیش بینی می شود تا سال 2025 این صنعت حدود 128 میلیارد دلار در دنیا ارزش داشته باشد که نشان دهنده سهم قابل توجه آن در چرخه اقتصاد جهانی است.
بسیاری عوامل اصلی این رشد را افزایش تقاضای جهانی برای داروهای جدید می دانند و معتقدند رشد جمعیت سالمند و افزایش بیماری های مزمن نیاز مردم دنیا را به انواع داروها بیش از پیش کرده و زمینه ساز رقابتی شدید میان شرکت های دارویی برای کسب سهم بیشتر بازار شده است. نکته قابل توجه اینکه منع تبلیغ مصرف دارو در جامعه جهانی سبب شده تا تنها ابزار نمایش و دیده شدن اکثر شرکت های تولیدکننده دارو، بسته بندی های متفاوت آنها باشد.
ما در “شرکت چاپ و بسته بندی پیام رسان فردا” با تمرکز در تولید بسته بندی دارویی و همکاری با بسیاری از شرکت های بزرگ این صنعت، مدعی ارائه کننده تخصصی ترین راهکارها در این زمینه هستیم و اطمینان می دهیم تجربه ما تحولی بزرگ در تمامی مراحل از طراحی محصول تا تولید آن را به همراه خواهد داشت.
آنچه که مورد توجه ما در بسته بندی محصولات دارویی است درنظرگرفتن تنوع محصولات دارویی در طراحی و ساخت متفاوت جعبه، کارتونینگ و غیر کارتنینگ بودن بسته بندی، انتخاب دقیق نوع جنس و گرماژ مقوا و بسیاری از عوامل دیگر است که سبب شده صاحب سبک خاص خود در بسته بندی اقلام دارویی شویم.